www.pcmadd.com

8 decembrie 2009

România de Est – România de Vest

Îl auzeam pe un cretin la Sinteza Zilei, care ne prezenta cum au votat românii în 1996 (parcă), când cei de la ţară au votat Iliescu, iar cei de la oraş cu Constantinescu. Atunci s-ar fi propus ca Iliescu sa fie preşedintele celor de la ţară, iar Constantinescu al celor de la oraş. În imensa sa stupizenie, acelaşi cretin, a declarat că Geoana ar trebui să fie presedintele în România, iar Băsescu în diaspora.

Eu propun altceva: Geoană să fie presedinte în est şi sud, iar Băsescu în Transilvania şi Banat. Să facem România de Est şi România de Vest (după model german).
.

4 comentarii:

Marius Moldovan spunea...

Am si eu o propunere: Joana sa fie presedinte in Romania, unde a luat mai multe voturi, iar Basescu sa fie presedinte pentru diaspora. Se poate si asa, nu?

dennis spunea...

am subliniat si eu ce a zis nenea ala, putin mai sus. eu zic sa fie fiecare presedinte la judetul in care a iesit majoritar. daca asa se pune problema.

Marius Moldovan spunea...

Bun. In cazul acela, ma mut in Salaj :)

dennis spunea...

ok. eu raman in cluj

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: