www.pcmadd.com

2 decembrie 2009

de la antena3



mi-e scarba de televiziunea asta

19 comentarii:

Marius Moldovan spunea...

daca te uiti bine o sa vezi 2 sloganuri celebre:
- de ce le e frica nu scapa - o ineptie, o porcarie, pe sistemul huooo parlamentului din care cu mandrie si EI fac parte;
- mai bine pentru mai multi - un banc prost inventat de pesedei
"sa traiti" nu apartine nimanui, dar poate duce la "sa traiti bine", si este sloganul nefericit al marlanului-mitocan-mitoman din 2004. in concluzie, nu imi dau seama unde e indignarea. poate ca totusi ar trebui sa-i pui reclama pe site, pentru ca, asa cum bine stim, o imagine face cat o mie de cuvinte.
De exemplu, eu sunt indignat de faptul ca singurul post in care te iei de t.b. este ala despre chelie. doar atat ai putut, din multitudinea de situatii penibile? asa cum tu ai dreptul sa fii partinitor pe timpul tau, asa si ei, pe banii lor.

Ioana C. spunea...

=)))ha-ha! vai de capul meu. eu nu mă uit deloc la antena 3. defapt în tv ul. Am renunțat și la ei și la OTV într-o zi superbă de vară.
Mulți dintre cei care lucrează la acest fake de televiziune nu se pot numi jurnaliști.
E no comment.. ce să zic.. mă aflu pentru prima oară în imposibilitatea de a comenta ceva.

Marius Moldovan spunea...

Draga Ioana,
Ai renuntat la OTV dupa sau inainte de serialul Elodia. Pentru ca te suspectez ca fiind o telespectatoare fidela. Si te mai suspectez ca-ti place LABE1TV.
Sa nu pui la suflet ce ti-am spus!
Nici nu te suspectam ca ai putea sa comentezi ceva. Pentru asta, trebuie sa te afli in cunostinta de cauza. Nu e cazul tau. Ramai in continuare in lumea viselor cu luptatori anticomunisti, luptatori anticoruptie, luptatori antimoguli.

dennis spunea...

Marius, acest "draga Ioana" se pare ca e molipsitor (stii la ce ma refer).
in legatura cu varianta salvatoare pentru romania, unul din cei trei crai, G. prin declaratia din interviul acordat lui www.tolo.ro parca ar sustine ce zice B. de ceva vreme la adresa mogulilor. eu asta suspectez.

Marius Moldovan spunea...

B zice ca mogulii(care nu-l sustin, binenteles) sunt rai. G raspunde la intrebarea lui T normal pentru campania electorala. ca mogulii sunt "rai", e clar. mi-e clar ca geoana se foloseste de o parte din moguli acum, si a incercat sa fie mai "diplomat". in fond, toti s-au folosit de moguli la un moment dat, si toti au fost partasi la propasirea materiala a lor, fara exceptie. tocmai de aici vine ipocrizia de a te plasa intr-un spatiu mirific de luptator impotriva raului, incat sa maschezi faptul ca esti inconjurat, la fel ca si opozantii tai, de RAU. pe mine ma oripileaza minciuna sfruntata, cel mai mult si mai mult. adica aia cu: singur impotriva tuturor, arhanghelul anticoruptiei, luptator cu raul, comunisti, bla bla bla. mult mai mult decat promisiunile cu pinguini veseli si pajisti verzi ale lui joana. as putea sa dezvolt subiectul la infinit, insa nu-i vad rostul. eu am un singur vot, si sunt in stare sa-mi explic opinia cu pareri zic eu pertinente si fondate pe realitate. adica intre "hoti ipocriti" si "hoti visatori", aleg varianta a ii-a(cu scarba, recunosc).

Marius Moldovan spunea...

referitor la "draga ioana", din lipsa de ocupatie, la postul psd+pnl=love, i-am pus o intrebare absolut fireasca: pdl+psd=love din decembrie anul trecut era bine?fericirea lui tb era justificata? s-a schimbat ceva de anul trecut? au mai fost mineriade "girate" de iliescu intre timp? a crescut "comuismul" din pesede intre timp? nu ma asteptam sa-l publice, ceea ce s-a si intamplat. nu stiu de ce am incercat sa demonstrez ca "apa-i uda".

dennis spunea...

daca se foloseste de moguli, mai sta in picioare declaratie lui G. ca el nu va fi influentat pe viitor? ca nu va fi marioneta nimanui? eu zic ca nu.

Maria spunea...

Draga Marius,

Iti recomand un ceai de tei..face bine la ten si reduce din riduri... Si, bineinteles:
Sa nu pui suflet la ce ti-am spus!
Nu ma intereseaza cu cine vreti sa votati, pe cine credeti si pe cine nu, insa mi se pare inadmisibil ca macar o persoana cu mintea "deschisa", sa considere clipul asta...obisnuit (era sa scriu normal, dar cred ca am pierdut demult semnificatia notiunii asteia)
O televiziune profesionista si care se respecta, ar trebui sa stie sa ramana neutra, indiferent de inclinatia politica a moderatorilor, producatorilor samd. Mi se pare de neacceptat ca acest trust sa vina cu un mesaj atat de agresiv (si aici ma refer la cantitate) si in acelasi timp indeajuns de subtil pentru a incerca sa "prosteasca" populatia mai putin scolita. Nu ma intereseaza ce se intampla in SUA sau in alte tari, si asa suntem manipulati de televiziune zi de zi, insa am speranta, ca sa nu spun pretentia, ca macar cei tineri sa remarce asemenea mojicii.

Marius Moldovan spunea...

Draga Maria,
Inca nu am facut riduri. Nici macar de la ras/plans. Nici nu pun la suflet, sunt imun. Iti spun o axioma( si imi pare rau daca te dezamagesc): nu exista jurnalisti obiectivi si impartiali, nu exista televiziuni cu aceleasi caracteristici. Asa ceva exista doar in lumea celor visatori, acceasi oameni care pot sa creada promisiunile politicienilor, oricare dintre ei.
Nu ma caracterizeaza obedienta, nu mai cred in Mos Craciun sau in Vlad Tepes, dupa caz.

Marius Moldovan spunea...

pe acelasi sistem :
draga Dani,
dupa cum ti-am spus, nu mai cred in nimic. poate doar in ura, ca sa nu fiu ipocrit. imi mentin parerea, noi ne "certam" pe subiectul "cine va fura mai multi bani in perioada urmatoare". nu cred in joana, ii dau insa un credit in primul rand din ura pentru contracandidat, care a avut 5 ani la dispozitie sa demonstreze tot ce era de demonstrat, avand absolut toate parghiile necesare. nu am crezut in el de la inceput(stiu, sunt subiectiv), nu mi-a dat nici macar cel mai mic motiv sa cred acum in tepele promise in p-ta universitatii, sau in mos craciun.
"mogulul" e iubitor de putere si influenta, ca se numeste vantu, patriciu, voiculescu, paunescu,prigoana, videanu, popoviciu, etc.
absolut fiecare dintre cei enumerati mai sus, s-au perindat prin ograda fiecaruia dintre cei doi candidati(sau se vor perinda, pentru ca unul dintre ei nu a avut inca puterea necesara atragerii lor).
subiectul este mai mult decat rasuflat.

dennis spunea...

Marius,
posibil sa ma insel, dar pnl a dat afara de la guvernare pdl, avand sprijinul psd care era in opozitie. asta inainte de 2008. dupa 2008 pdl i-a avut pe psd la guvernare. am putea spune lejer ca psd s-a aflat la conducere si inainte de 2008 si dupa. ca au iesit ei acuma sa faca un joc politic, e alta mancare de peste, de care ti-am zis ca o sa iti pove personal nu aici pt ca sunt implicate persoane apropiate

Marius Moldovan spunea...

Monica Macovei a fost ministrul justitiei pana in 2007(3 ani), Blaga a fost ministru al MAI tot in acea perioada, sefii serviciilor secrete sunt numiti de presedinte( din ultimele noutati iesite din gura presedintelui, dupa cum pofteau unii consilieri prezidentiali, sa nu ne imaginam ce i-a poftit sufletelul Elenei Udrea). In schimb, am vazut la tembelizor timp de 3 ani de zile, doar si numai caltabosi, intrarea din spate a DNA-ului, fara ABSOLUT nici macar o condamnare, NICI MACAR pentru cei ce nu aveau sau au renuntat la imunitate.
Ce ti-am descris eu mai sus inseamna ABSOLUT TOATE PARGHIILE necesare pentru a face ceva. Nu au facut NIMIC altceva decat NIMIC. In schimb, in astia 3 ani, au fost sub ochii orbiti ai justitiei doar oamenii adversarilor politici, FARA exceptie, desi presa vuia la un moment dat de exemple rusinoase.
Dupa 2008, sefii serviciilor secrete au ramas tot la mana presedintelui, justitia a ramas pe mana "independentului" Predoiu, care mai apoi si-a facut loc si in boc2, boc3 etc.
Chiar m-am saturat sa-mi justific eu "dragostea" fata de T.B.

dennis spunea...

deci in ultimii 2 ani psd a fost la guvernare ( o data din opozitie si apoi direct). de ce asta nu se specifica? de ce se pune vina doar pe pdl? ca doar in aceeasi oala au amestecat si ei. eu iti inteleg frustrarea, dar as prefera o discutie strict la subiect. adica sa incercam sa nu ne balacarim ca la tv. ca doar profilul real si politehnica, nu se axeaza pe compuneri.
eu il voi vota pe basescu, nu de dragul lui, ci de dragul antenelor. daca vrei sa ma crezi e bine, daca nu e la fel de bine. e un drept al tau. din anul referendumului pt demiterea presedintelui cand am votat la Hunedoara si cand am votat impotriva demiterii (stii foarte bine asta) nu am mai mers la nici un vot (primari, parlament, europarlament). nu am vrut sa merg nici acum, dar cu ajutorul antenelor m-am decis sa merg.

Marius Moldovan spunea...

Foarte bine! Nu vreau sa crezi ca am incercat sa-ti schimb opinia. Ai motivele tale, la fel cum am si eu motivele mele, expuse pe larg aici, si cu alte ocazii.
PS Nu am dat vina pe PDL. Vinovatii sunt in egala masura peste tot. Astia, in schimb, vor sa para singurii, singurii... etc. Chiar m-am saturat sa ma explic.

dennis spunea...

eu nu vorbeam de tine. vorbeam de manipulatorii tv. aia ma enerveaza si aia m-au convins sa votez invers de cum propovaduiesc ei zilnic.

Marius Moldovan spunea...

Imi permit sa fac o gluma: te rog sa te uiti pana Duminica doar labe1 tv, la vox si sa citesti curentul si evz.pentru ca astia propovaduiesc zilnic exact ce ma enerveaza pe mine. pe urma sa-ti recitesti ultimul post si sa-ti reevaluezi pozitia. :)
Te-am salutat!

dennis spunea...

Marius:

ti-au aparut comentariile (doua la numar) pe blogul Ioanei ;) nu esti cenzurat ;))

Ioana C. spunea...

Dragii mei,(că văd că se poartă exprimarea)

mi se pare că un ceai, chiar de tei cum spune Maria, ar face bine și nu numai la ten. (și dragă Marius, te-aș ruga să nu pui la suflet).Eu m-am născut în primul an după revoluție așa că nu știu cum stă treaba cu cenzura dar aș adăuga un singur lucru: cum se face că Vântu, într-o intervenție telefonică la Realitatea TV, i-a spus Oanei Stancu: Domnișoară știți că tocmai v-a fost redus salariul cu 50 la sută?(după ce aceasta îi pusese o întrebare nu foarte incomodă)- aici nu cred că mai vorbim de o formă subtilă de cenzură.. nu, nu.. departe de mine gândul:)) și încă ceva e oare normală treaba asta în jurnalism? dar desigur numai Băsescu visează moguli iar Antenele sunt într-adevăr televiziunile cu cel mai calitativ conținut.

Eu, dragă Marius, te suspectez pe tine ca ai fi un telespectator fidel al OTV mai ales că văd că tu cunoști foarte bine grila de seriale, pardon programe.

Marius Moldovan spunea...

Imi pare rau sa te informez, draga Ioana, ca sunt un telespectator al OTV-ului doar in milisecundele aferente zapping-ului. Proprietarul blogului, avand in vedere ca ma cunoaste, cred ca poate sa confirme.
Pana la urma, pentru tine nu cred ca este un post TV de blamat, doar ii face campanie "curata" lui T.B. La fel ca si Taraf TV si Etno TV. Nu pot sa cred ca ai ratat emisiunile in care a fost invitat.
Nu am luat apararea nimanui, si nu consider normala atitudinea(am scris mai sus, nu repet), dar, cand vei creste mare si vei ajunge jurnalista, daca vei continua sa traiesti in lumea viselor, asa cum o faci acum, cu cei rai si cei buni, te vei lovi cu capul de perete. Pentru ca vei constata ca nu exista alb si negru in viata reala.

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: