www.pcmadd.com

10 decembrie 2009

cauza accidentelor

Accidente rutiere. Multe, prea multe se întâmplă zi de zi. Dacă am face un sondaj privind cauzele care stau la baza acestor accidente, cred că printre răspunsuri s-ar regăsi drumurile proaste, viteza, alcoolul, pietonii neatenţi sau bikerii, normal, în funcţie de tipul de accidente văzute de fiecare.

Singura piesă defectă proastă la o maşină este cea dintre volan şi scaun. Aceea piesă ar trebui şlefuită puţin. Ea ar trebui reglată. Cum? Prin stimulare vizuală. Dar nu una din aia pe marginea şoselelor, cu bannere gen stop accidentelor, viaţa are prioritate, condu cu grija cei dragi te aşteaptă acasă sau viteza ucide, ci cu nişte filmuleţe de acţiune. Acţiunea echipelor de la descarcerare, fără cenzură, exact aşa cum e în realitate. Aceste filmuleţe ar putea fi trebui incluse alături de cursurile de legislaţie şi proba practică cu învârtitu’ covrigului în trafic. Un asemenea film îţi pune neuronu’ în mişcare şi îţi aminteşte toate situaţiile limită în care ai fost parte activă şi ai scăpat doar datorită norocului, nu că eşti tu un şofer grozav, aşa cum îţi imaginezi. Uneori norocul se mai şi termină.

Una peste altu alta, m-am gândit eu aşa cu mintea mea din capu' meu, cauza accidentelor e piesa aia de care vă ziceam mai sus, nu credeţi?

[ după ce am văzut aici ]

4 comentarii:

Montesquieu spunea...

Pe mine personal cel mai mult ma inspaimanta ideea ca degeaba piesa aceea din masina mea este una buna, poate fi chiar cea mai buna din lume... ca daca as avea ghinionul sa fiu pe sosea tocmai cand vine o masina cu piesa stricata, eu degeaba sunt cel mai bun...

dennis spunea...

Montesquieu: ca e din masina in care esti tu, ca e din alta masina, tot acolo e buba.

vladlacisco spunea...

Venind spre Cj zilele trecute am avut ocazia sa vad un accident ingrozitor.Daca ai vazut stiriile ai sa-ti dai seama despre care vb,un peugeot s-a izbit de o masina de armata iar masina mica a devenit o placinta paralela cu soseaua.Soferul vorbea la telefon.Atunci am realizat cat e de important existenta SMURD-ului,au reusit sa il scoata, iar soferul era bine doar putin socat.Vestea buna e ca soferul supravietuieste si are sanse de recuperare rapida.Dar eu...refuz sa vb la telefon cand conduc

dennis spunea...

@vladlacisco: eu mi-am facut un sistem pentru mainile libere care sta la parasolar. e foarte usor de folosit si nu e nevoie sa privesc in alta parte in timp ce imi var in urechi castile.

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: