www.pcmadd.com

14 decembrie 2009

Doctor de anvelope

Poliţia a ieşit la aer şi dacă tot au ieşit au zis ca ar fi necesară informarea participanţilor la trafic despre anunţata schimbare a vremii, (vine iarna) şi despre echiparea necesară în aceste condiţii. Unii dintre ei, se pare că sunt şi pe post de tester pentru uzura anvelopelor. Cum pana mea să pui tu diagnosticul de uzură peste limita admisă? Pai ai tu un senzor care face bip când vezi că s-a depăşit limita de uzură? Asta n-am înţeles-o niciodată.

7 comentarii:

vladlacisco spunea...

unde erau cand aveam nevoie de ei?weekendu asta am plecat pana acasa si o vreme in fata mea era un nene care avea si o remorca plina de fier vechi.pana aici ok dar nu ti-am zis ca ii sareau te miri ce din remorca,m-am trezit la un moment dat m-am trezit cu ceva in parbriz,noroc ca nu l-a spart.DAR....ce vad ziua urmatoare...roata mea de pe spate era moale...pana.am ajuns la vulcanizare si aveam 2 cuie de toata minunatia in cauciuc..

Montesquieu spunea...

La fel cum umbla organele noaptea cu "senzori de decibeli" prin centrul orasului sa vada daca vre-un club a depasit limita admisa de zgomot. Pentru ca la noi incepand de la politica si pana la justitie... toate se fac "dupa ureche". Iar organele, cand se plictisesc, umbla pe strazi sa testeze uzura gumelor... pentru ca mana lor e prea ocupata cu mana taaaa...
Asa, dupa ureche : P

dennis spunea...

@Vladlacisco: trebuia sa te increzi in numarul 112 si sa anunti ispravile lui iron-man.

@Montesquieu: las ca ajungi tu ministru de interne si ii pui pe toti la punct ;))

Montesquieu spunea...

Sa fiu sef peste organe? : )))
Merci, dar prefer sa raman cu medicii nostri. Macar la noi stii o treaba: "daca nu merge ceva, faci o extractie" ; )

blink spunea...

Masurarea uzurii unui cauciuc se face cu un dispozitiv foarte simplu, gen subler care masoara grosimea acelor bucati care formeaza cum ar veni modelul cauciucului.

dennis spunea...

to blink: sincer eu habar nu am cum se face, dar ma indoiesc ca reflectorizantu are acel "gen subler" plus de asta ar trb sa aiba un catalog cu toate masurile anvelopelor

pr spunea...

hohohooo

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: