www.pcmadd.com

7 decembrie 2009

pesedeilor...dans!

5 comentarii:

Marius Moldovan spunea...

pesedeii pot sa danseze linistiti, sa nu-ti faci probleme pentru ei. daca, in schimb, ai lucra la o firma privata, sau la un ghiseu nenorocit de la stat, poate ca te-ai gandi de doua ori. daca nu-si innoada coada, respectiv pdl+psd=love, ce ne-om mai distra in urmatoarele luni. situatia e cam maro, parerea mea. pentru noi, nu pentru EI.

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

:)) si cum sta treaba?am avut dreptate? ai vrut sa scapi de comunisti?:)) ai aflat ultima bomba,nu? nenea basescu ii cere ajutorul lui nenea iliescu. pai parca vroia sa scape de comunisti si de moguli...acum le cere ajutorul? ce cuuuutee!!!felicitari pentru votul tau!

dennis spunea...

ciresica: daca este un om capabil printre ei, mi se pare normal sa fie dorit/propus pentru un post de conducere. faptul ca i-a "cerut ajutor" lui ilici, inseamna ca de fapt geoana este marioneta, doar ca la asta nu te-ai gandit nu? ;) stiam eu. eu nu l-am votat pe base ca mi-e drag sau sa scap de presupusii comunisti. asta e subiect de prostit prostii. l-am votat sa nu iasa papusa rujata geoana. multumesc pentru vot!

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

eu din cate imi amintesc sustineai in sus si in jos ca vrei sa scapi de comunisti. acum ti-ai schimbat parerea?cam dubios nu crezi?

dennis spunea...

ciresica: cred ca memoria iti joaca feste. eu nu am sustinut asta.

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: