www.pcmadd.com

18 ianuarie 2010

De ce au refuzat românii vaccinul?


-Gicule, tu te-ai vaccinat ?
-Nu mă! Da’ tu?
-Mă, io m-am gândit să mă vaccinez, da’ mi-o zîs mie vecina de la parter, tanti Piri de la Infecţioase să nu mă vaccinez, că ăştia o băgat ceva în el şi odată intrat în corp te atacă.
-Cum aşe mă? Cu ce te atacă?
-Mă, multe io n-am înţăles, da’ o zîs că e ceva enerjetic.
-Ioi mă, stai aşe! Am tăt auzît io la teveu că nu ştiu ce flacără violet îi de vină. Tăt aia îi de vină pentru multe rele din ţara asta. Numa de asta vorovesc tătă zîua la teveu.
-Mă, io nu m-am mai holbat la teveu că mi s-o strâcat de 2 săptămâni şi n-am avut bani de reparat. Da’ bine că mi-ai zîs şi mie să ştiu şi io ce să mai întâmplă.
-No aşe mă. Bine că ne-am întâlnit că aşe mai aflii şi tu noutăţi.
-No bine mă Gigele. Io am treabă amu, da merem la o bere data viitoare.
-No, serus!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: