www.pcmadd.com

11 iunie 2010

Cirese

Din click in click am dat peste aceasta imagine...


Acum cea mai potrivita continuare ar fi nu stiu cum sunteti voi, dar eu cand vad cirese imi aduc aminte de o intamplare petrecuta de foarte mult timp la bunica.




Nasa mea de botez, de care ne separa doar gardul, avea in fundul curtii un cires imens, care facea cele mai gustoase cirese din cate am mancat eu pana acum. Si cum mie imi era mai la indemana sa merg la furat, decat sa cer voie, am ales prima varianta.
Zis si facut. Ma cocot eu in cires si ma pun sa mananc. Pe cand eram aproape satul, apare de nicaieri nasa-mea.
-Ce cauti acolo? Rupi toate crengile. N-ai mancat destule cand ai fost la noi?
-Pai, sa vedeti...
-Nu vad nimic. Eu plec acum, dar cand cobori, iti lasi chilotii agatati de o creanga drept plata.

Tot din perioada aia imi amintesc ca aveam o pereche de chiloti, care erau preferatii mei, dar nu mai stiu ce am facut cu ei...

Posted by
Dennis

4 comentarii:

Montesquieu spunea...

Kinky...
:-)))))))))))))))))

yuri spunea...

Caută-i, poate totuşi îi găseşti =)))

Ionut spunea...

Cum nu!? In copac sunt! :D

Anticalofilul spunea...

:)) chilotii drept rasplata pe cirese, convenabil :))

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: