www.pcmadd.com

11 februarie 2010

Milioane multe pentru fala barbosilor

Catedrala mantuirii neamului prost da' mult, va costa in rosu 200 milioane de euro. O caruta de bani. Nicolae Noica, responsabil de proiect, a facut o paralela cu pretul per km de autostrada, ca sa arate ca suma  ce urmeaza a fi investita este egala cu costul a 8km de autostrada, adica barba  lor merita investitia. Bai gunoi de om, hai sa facem o alta paralela. De exemplu cate vieti de oameni se pot salva sau imbunatati de banii astia?
...

5 comentarii:

Montesquieu spunea...

Dar ce treaba are clerul si biserica cu vietile oamenilor?

dennis spunea...

Montesquieu: imi cer scz, ma grabeam cand am scris si nu am recitit. abia acum mi-am dat seama ca nu avea sens ce-am scris.

pai sa vedem, ei sunt sugatori de la buget, adica si de la mine. iar mie nu imi convine sa ma suga in acest mod.

Ioana C. spunea...

:)) nu poate fi și gunoi și om.. hai să păstrăm doar prima parte a propoziției.

Montesquieu spunea...

(Imbujorandu-ma) Daca tot veni vorba despre supt... : P
Chiar daca ei sug de la tine si de la mine, cei care le dau "laptele" sau "sangele" nu suntem noi ci niste guvernanti iresponsabili si egoisti. Iar preanefericitii le promit voturi acestor guvernanti de dragul "laptelui" sau "sangelui" nostru.
Asa ca chiar daca noi furnizam "materia prima" in acest lantz trofic deocamdata nu avem nici un fel de putere de decizie sau influenta...

dennis spunea...

ba da, ca sunt multi care sustin ca avem nevoie de o catedrala mare ca sa aratam ca suntem mari crestini ortodocsi. de parca asta tine de nr de biserici si de marimea lor.

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: