www.pcmadd.com

25 februarie 2010

Mai bine ti-o pui!



Voi v-o puneti?

Posted by
Dennis

6 comentarii:

Montesquieu spunea...

Eu trebuie sa reconosc ca din pacate atunci cand stau in spate nu mi-o pun, doar in fatza :(

dennis spunea...

Montesquieu: de acum tre sa ti-o pui si (pr)in spate. :D

Montesquieu spunea...

Hmmm
Cred ca in privinta asta depinde si cine "conduce" :-P

Iosif spunea...

o punem o punem ......asa mai batraneste da o punem !
salutari cu respect tie si cititorilor tai !

yuri spunea...

Ştiam reclama, am mai văzut-o, mi se pare foarte impresionantă.

dana spunea...

Ultima data cand am fost trasa pe dreapta din cauza ei, i-am promis politistului ca daca ma iarta, am sa mi-o pun de fiecare data. Bine'nteles ca m-a iertat.:))

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: