www.pcmadd.com

12 noiembrie 2009

Ce imi doresc eu? Sa ne distram...

Cu riscul de a fi pus la zid de cei mai multi dintre voi, noroc ca nu sunteti multi, mi-as dori ca in turul doi sa intre bravul conducator de vase si kelemenopechiu.

Antonescu a declarat, in incercarea de a castiga simpatia ungurilor, ca il va sustine in turul doi, daca acesta il va prinde, pe kelemenopechiu. jijicu, in dorinta lui de a nu-l mai vedea pe marinar in fruncea tarii, ar sustine si pe masa in turu doi. Oricum, noi nu o vom duce mai bine indiferent cine va iesi. Sincer doi bani daca ii am in buzunar, nu ii dau pentru ei. Cam asa de mult ma intereseaza cine si ce.

Asa ca mai ramane o varianta. Aceea a distractiei. Vreau sa il vad pe romanul jiji cum il sustine pe ungurul kelemenopechiu in turul doi. Sau declaratiile celorlalti, normal, daca se va intampla asta, cum ca "Romania are nevoie in acest moment de un presedinte ungur. Singura solutie....bla-bla", dar pasarea malai viseaza si nebunu' balamuc. Eu oi fi nebunu?? Posibil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: