www.pcmadd.com

16 octombrie 2009

"binele nostru" vs. "binele lor"

Pentru ca Romania are nevoie de un premier preocupat de iesirea din criza si nu de impartirea bugetelor si a functiilor pentru prietenii sai. – aşa îşi începe răspunsurile pe blogul său la întrebarea “De ce Johannis?” domnul Crin, ce se vrea viitorul preşedinte al României. Eu ce să înţeleg din asta? Că domnul Johannis nu a dormit în ultimele două săptămâni încercând să găsească soluţii pentru ieşirea din criză? Sau el ştie soluţiile pentru asta? Dacă da, de ce nu le spune? Dacă ai o rezolvare a crizei de ce e nevoie să ajungi să fii premier pentru a face ceva? E în administraţie de ani buni, e pe banii statului, e în slujba statului. Nu am nimic cu el, de fapt nu am cu nici unul din pseudo-politicienii din ţara asta, dar parcă ceva nu e bine. Preocupaţi pentru binele nostru au fost toţi în grup şi fiecare individual în orice prag de alegeri. După care “binele nostru” s-a transformat brusc în “binele lor”

Un comentariu:

Ioana C. spunea...

ca raspuns: eu aprob toate comentariile, de la tine nu mi-a mai apărut niciunul de multă vreme...

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: