www.pcmadd.com

13 august 2009

Teoria constipaţiei...

Spiru Haret. E ceva scandal în jurul acestei instituţii de învătământ, nu-i aşa? A cui o fi această instituţie şi pe cine deranjează? Cert e, că de când cu acest scandal, înscrierile au scăzut cu 90% faţă de anul trecut. Numai din taxele de înscriere se adunau ceva bani, să nu punem taxele de şcolarizare.

Revin: pe cine deranjează? De ce până acum nu a deranjat? Poate o parte din bani mergeau "unde trebuie"(campanii electorale sau sponsorizări ale unor partide politice). Sau poate acum urmau să ia calea aceasta. Poate se dorea sponsorizarea unei campanii electorale şi deranjează pe cineva...

Din plictiseală sau prea mult timp liber, mintea mea o ia razna, aşa că nu mă luaţi în seamă. Vorba aia, eu doar am zis, n-am dat cu paru’



.

2 comentarii:

pifuneata spunea...

Eu cred ca pe d-na Ministru al Educatiei a deranjat-o ca Spiru Haret este una dintre cele mai mari universitati particulare atat din tara, cat si din strainatate. Spiru Haret scotea mai multi studenti decat universitatile de stat...Aici e problema!

dennis spunea...

eu cred totusi ca e vb strict de chestii politice...

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: