10 august 2009

Am ajuns şi acolo…

Am ajuns şi la upu. Ce e upu? Unitatea de Primire Urgenţe. Doar că nu e funny deloc să ajungi acolo. Cred că orice altceva e mai funny. Sunt sigur că oamenii aia îşi fac treaba, şi uneori o fac chiar bine, dar totuşi să nu ai un termometru? Sau hârtie igienică la baie? Parcă e prea de tot. Eu înţeleg că omu trebuie să şi mănânce chiar daca e la upu, dar să comanzi pizza de faţă cu un tip ajuns acolo în urma unui accident rutier, parca sună a durere’n trei litere, ca să nu zic cur.

Totuşi cred că ar trebui să mă mulţumesc cu faptul că am fost bagaţi în seamă p-acolo.



Doamne în ce ţară trăim...

5 comentarii:

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

:-j eu m-am dus la urgente de doua ori si de doua ori mi-au dat cu flit: o data mi-au zis ca nu au cum sa ma ajute si ca trebuie sa ma duc la un alt spital, iar a doua oara mi-au spus ca nu e un caz grav si ca pot sa astept pana a doua zi.
P.s: eu merg la spital NUMAI in conditii de maxima urgenta. Si in ambele cazuri aveam febra peste 40 si mergeam sprijinindu-ma de pereti.

Stefan Serban spunea...

Dennis, despre ce accident rutier vorbesti?
Ce s-a intamplat?

dennis spunea...

Stefan: era un nene care a avut un accident. eu eram acolo in calitate de insotitor.

Ciresica: te inteleg perfect. aici a fost vorba de o situatie mai speciala. oricum e bine de evitat astfel de "vizite"

greenfield spunea...

Omul sfinteste locul, doar stii foarte bine!
Nu tara e de vina, ci locuitorul nesimtit:)
Nice to meet you too!:)

dennis spunea...

am primit un mail pe mailul meu propriu si personal. mi-am permis sa-l pun la aceasta insemnare, pentru ca la ea se face referire:

From: vali (am sters mailul ei/lui)
To: (mailul meu)@yahoo.com
Sent: Thursday, August 13, 2009 10:54:56 PM
Subject: dennis blog : Am ajuns şi acolo…

vali v-a trimis un link către un blog:

eu cred ca ar trebui sa te lasi de comentarii de tot rahatul si sa nu mai visezi ca traiesti in alta tara...oamenii aia de la upu lucreaza 24 de ore intr-o tura si cred ca le-o fi fost foame...si cum dai 2% ptr smurd asa poti da si 2% ptr upu ca sa-ti stergi fundul apoi cu ei...sper ca m-ai inteles

Blog: dennis blog
Postare: Am ajuns şi acolo…
Link: http://dennisel.blogspot.com/2009/08/am-ajuns-si-acolo.html

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: