www.pcmadd.com

16 august 2009

Duşmăniţi-mă toţi...

Ştiu că nu merită efortul de a scrie despre asta, dar momentan, crezi sau nu, nu am ce să fac şi nu am nici chef să citesc(asta nu e bine, dar corectez pe parcurs). Doar mă plictisex. Şi când mă plictisex scriu despre nimicuri.

Uneori îmi vine să las dracu’ blog (chiar de e stupid, e al meu), mess, netu în general. Aş fi cel mai fericit dacă nu ar fi nevoie să mă mai folosesc de el. Dar cum nu se poate, îl mai ţin aproape. Asta e. Nu mereu e cum îmi doresc. Multă lume îşi ascunde identitatea sub diferite nickuri. La fel cum multă lume are impresia, greşită de altfel, că sub un nick, blog, adresă de mail, se ascunde o anumită personă. Şi de aici începe distracţia. Mie mi s-a întâmplat. Şi m-am distrat. M-am distrat, chiar dacă mi s-a spus că provoc greaţă sau silă. Dar cum dracu’ să provoci greaţă sau silă cuiva care nici nu te cunoaşte? Eu am reuşit.
Nu săriţi să mă felicitaţi. Lăsaţi!
Pentru greaţă recomand lamâie şi/sau gref.

Şi îmi mai vine în minte ceva suge-stiv. Şi sună aşa :

"Îţi vine să vomiţi când citeşti? Învinge-ţi teama! Strânge tare din dinţi şi dă afară doar zeama!" (Paraziţii- Duşmăniţi-mă toţi)

.

Parazitii - Dusmaniti-ma toti
Asculta mai multe audio Muzica

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: