www.pcmadd.com

9 iunie 2009

cluj-galati (partea VI )

mie mi-a placut la galati. cred ca e al doilea oras pe care il stiu, din care in 10 minute ajungi in doua judete diferite. cam atat iti ia sa ajungi din galati in tulcea sau in braila. tare de tot. primul de care stiam este cehu-silvaniei, de unde poti sa ajungi in jud. maramures sau satu-mare cam in 10 minute, dar depinde foarte mult de cat iti iubesti masina.
mi-a placut sa privesc orasul de la inaltime. am urcat in turnul de televiziune (costa 10 roni placerea asta). de acolo se vede, cred, tot. nenea cu liftul ne-a zis ca e cam cat 30 etaje. e singurul loc de pana acum in care am vazut botoane pentru chemarea ospatarului. e o chestie pe care am zis-o ce cel putin o gramada de ori. e o treaba foarte practica. decat sa te agiti ca o maimuta sa te vada ospatarul, nu e mai usor sa apesi botonu'? raspuns: ba da!
de acolo se vede foarte bine modul in care se face manevra de trecere cu bacu' si modul cum se "parcheaza", dar nu se vede cum stau tipele la soare fara top.

cu riscul sa ma repet, mie mi-a placut la galati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: