www.pcmadd.com

9 iunie 2009

cluj-galati (partea IV )

dupa ce mi-am dat bacu', am luat iar faleza inferioara la pas. s-a aglomerat intre timp. nu stiu cum se face, dar mereu pe unde sunt eu se aduna si lumea. cred ca ii anunta cineva, altfel nu imi explic faleza e plina de chestii ciudate. o multime de statui, creatii, opere cu inteles ciudat sau fara inteles, se intind de-a lungul ei. normal, ca doar suntem prin romanica, ele sunt pline de anunturi care mai de care mai cretine,cu o incarcatura sentimentala (declaratii de dragoste) sau chiar perversa impinsa spre bolnav (vanzari de organe atarnatoare sau referiri la orificii), normal insotite de numere de telefon. cine e interesat, am poze. nu am ratat nimic sau aproape nimic. dovada cele aproximativ 1200 poze facute.(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: