www.pcmadd.com

9 iunie 2009

cluj-galati (partea III )

dupa o masa copioasa am iesit la plimbare. prima impresie: prea cald! m-am dotat cu aparatul foto (nikon- multumesc crys :*) si am luat-o spre rau. dunarea se vedea in zare. faleza inferioara era tinta. noroc cu copacii, ca mai tineau putina umbra. era foarte cald, dar cred ca am mai scris asta. de la caldura mi se trage. am nimerit cam la mijlocul falezei, asa ca am avut de ales: stanga sau dreapta. grea alegere. si am zis sa imi dau iar bacu.( mai devreme decat cei din a 12-a). ne-am luat beletele (1,5 ron/persoana). am asteptat incolonati pana s-au imbacuit masinile si am urcat si noi, astia cu doua picioare pe bac. eu nu m-am mai dat cu barca (pe apa) asa ca senzatia a fost una ciudata, dar m-am acomodat repede si am inceput sa ma bucur ca un copil. de fapt, nu demult a fost ziua mea, a copilului din mine, asa ca mi-am permis. pe malul celalalt am aflat ca ajunsesem in tulcea. mi-a placut mult cu bacu. nu am stiut cum o sa reactionez, daca imi va fi sau nu rau de mare, sau fluviu, dupa caz, dar am trecut cu bine de aceasta proba. (va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: