Cam pe la începutul acestui an, pe principalul bulevard din Santa Monica - statul California - a aparut un billboard de la Audi, cu un provocator slogan catre un concurent supărat:
"Your move, BMW "
Răspunsul celor de la BMW nu s-a lasat prea mult aşteptat. Pe partea cealaltă a bulevardului, în foarte scurt timp, a răsărit un billboard care urmează logica Audi-ului:
"Checkmate"
Cum a început, de fapt?
Era prin 2006 când cei de la BMW au afişat un astfel de anunţ:
PR-iştilor de la Audi nu le-a trebuit prea mult timp sa inventeze un răspuns, aşa că, la scurt timp dupa aceea, a aparut în ziare următoarea reclamă:
Poate că s-ar fi terminat aşa totul dacă nu ar fi apărut Subaru, care, judecând după aparenţe, a dorit să atragă atenţia asupra sa:
După aceasta, se putea aştepta ca şi alţi producători să se arunce în "acţiune".
Însă, totul a fost oprit, anulat, de o reclamă care a făcut să anuleze orice şansă de continuare a "războiului"
Sfârşit!
.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Acum e randul tau: