www.pcmadd.com

3 septembrie 2009

puiul de extraterestru partea a-III-a

Episodul 3

"Fratele puiului de extraterestru" prins în Mexic trăieşte!!!

"Am văzut o a două creatură. Când am intrat în încăpere, a ieşit din crăpătura unei uşi şi a fugit imediat afară", a declarat fermierul.

Uau! Eu zic că aceea cameră are două uşi. Nu? Nu? Eu aşa zic. Voi ce ziceţi? Altfel nu sexplică cum a ieşit din crăpătura uşii pe care nenea ăsta a intrat, ba mai mult suspectul a şi ieşit afară. Stai aşa, că era crapătura unei uşi, adică o altă uşă. Aha! Mă depăşeşte. E prea mult. Eu cred, de fapt sunt sigur, că acest caz poate fi luminat doar de Dan Diaconescu şi al lui OTV.

Sondaj: credeţi că acest “serial” va avea succesuri mai mari decât al Elodiei?

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: