www.pcmadd.com

31 mai 2009

life is so fucking naspa...

e atat de aiurea cand simti din vorbele cuiva sau din mesajele ei, ca ai suparat, ca ai dezamagit, mai ales daca nu era ceva intentionat. uneori ar trebui sa avem grija mai mare la cei din jur, la cei cu care ai ceva de impartit in lumea asta. eu stiu ca va trebui sa fiu mai atent. daca nu pentru aceea persoana, va trebui s-o fac pentru mine. de ce pentru mine? mi-am dat seama ca nu ma simt deloc bine stiind ca cineva este suparata sau chiar sufera. urasc sa stiu ca cineva plange mai ales daca unul din motive il reprezinta persoana mea. stiu ca am suparat multa lume pana acum, stiu ca am provocat multa dezamagire, imi pare rau pentru asta. uneori nu mi-am dat seama, uneori am realizat tarziu ce se intamplase, dar niciodata nu a fost intentionat. azi nu a fost o zi buna pentru stiinta, cel putin nu aceasta seara.

si aici [...]

Un comentariu:

Pifuneata spunea...

@dennis suntem oameni si gresim...Cel mai important este dupa parerea mea sa incercam sa dezamagim cat mai putin posibil pe cei pe care ii iubim...Pt ca ei ne iubesc...si ne accepta cum suntem, cu bune si rele...

Oricum daca iti pare rau, inseamna ca ai constientizat ca nu ii vei mai face rau, nu?

Si crede-ma viata nu e deloc naspa, doar ca mai sunt momente "de cumpana"...

Viata e frumoasa si merita traita alaturi de persoanele potrivite:)

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: