www.pcmadd.com

6 aprilie 2009

a murit regele, traiasca regele!

A murit weblogu? Nu am un raspuns. S-o fi saturat si el de atatia vizitatori =)) Asta e. La recomandarea unui amic din oradea, mi-am facut un altul pe blogspot. Sper ca acesta sa functioneze mai mult timp. Oricum, dupa atatea zile de pauza, mi-am pierdut si indemanarea de a scrie. Nu ca as fi ajuns la un nivel avansat, dar ma straduiam si eu. Sper sa isi revina weblogul, macar sa imi salvez insemnarile. Da, stiu! Idiotul de mine nu mi le-am salvat si pe comp.

2 comentarii:

Stefan Serban spunea...

Felicitari pentru alegere! Blogspot din cate stiu eu apartine de Google. Cred ca mi-as lua actiuni la firma asta. E super tare : )
Si continua cu scrisul. Scrii frumos, si lumea se bucura sa te citeasca.

pifuneata spunea...

corect! continua:) poate ca aici trebuia sa scrii de la inceput:)

Trimiteți un comentariu

Acum e randul tau: